Dec 6, 2008

მეწყინა... :cry:

 
მეწყინა ხოოო რა გიკვირს?!

შუაღამეს რო გამწვანდი ძალაუნებურად გამეღიმა,

მეთქი დღეს მაინც მომწერს რამესთქო.... (არა რა ვალდებული ხარ მარა მაინც!)
მეთქი...
მარა ჩემი ფეხები.....
(სხვა სიტყვები უბრალოდ არ შეესაბამება სიტუაციას!)
წყენა ნომერი პირველი.....


ხოდა ისევ მე დავიწყე ლაპარაკი...
მეგონა მოგიყვებოდი რაღაცეებს და მომეშვებოდა ცოტა მარა...
(ისევ ჩემი ფეხები ჩაერთო აქაც სასწრაფოდ... :) )
წყენა ნომერი მეორე...

წყენა რიგითი ნომრით 3, გამოიწვია პირველივე პასუხმა....
(საქმეში ჩარეთო "ვითომდავიკიდეს, გავატარეს" მომღიმარი ნიღაბი...)

აააა თურმე მე რა მჭირს?! :|
შენ?
ჭვალი??
როგორ ყველაფერი ჭვალის ბრალი ყოფილა.....
(წყენა ნომერი4)

ააა 2 კვირაა გჭირს??
და კვდები??
თურმე რაში ყოფილა საქმე, მაშინ გეპატიება სიკვდილის წინა აგონია!....

ზემოთხსენებული ნიღაბი ასრულებს თავის საქმეს ამჯერადაც....

-ახალი წელი უნდა ჩაგვაშხამო? (ძლივს ავწიე ტუჩის კუთხეები ოდნავ...)
(წყენა ნომერი5-ის სურნელი იგრძნობა უკვე:) )

-შენ რატო, შენ რა შუაში ხარ? (მართლაც მე ვინ ჩემი ქვედა კიდურები ვარ ხო?! )წყენა ნომერი 5 გააქტიურდა და დასტაბილურდა....

-ნეტა შენ ახალწელთან რა კავშირი აქვს ჩემს სიკვდილს, რა აღარ მოვა 2009 წლი? (წყენა #6)

-შენ სიკვდილს თუ მოყვება ეგეთ ახალწელს არ გავკარი?! (ჩამომივარდა ნიღაბი, სამაგრები აქვს გამოსაცვლელი ალბათ)

ორმა იდენტურმა სიტყვამ ("რატომ რატომ") თამაშში ჩართო წყენა ნომერი 7!..

ვინაიდან და რადგანაც ძალიან ვარ დაღლილი (იმიტო რო 2 ღამეში 3 საათი მეძინა მარტო და დღეს დილით გიგას წყალობით ტაქსში ჩავიცვი ტანსაცმელი ისე გავრბოდით გამოცდაზე) ძირს დავარდნილი ნიღბის ასაღებად მოხრაც კი მეზარება......:

-ხო შენთვის შეიძლება არაფერი შეცვალოს ჩემს ადგილას ყოფნამ, ჩემთან კი ცოტა სხვანაირადაა საქმე......
(წყენა ნომერი 8)

ააააჰ, ეს მე არ ვიცი შენთან როგორ იქნება საქმე მსგავს სიტუაციაში?! :|

ფეხებზე გკიდია მოკვდები თუ არა????

(მგონი წერისას შეცდომა დაუშვი, სიტყვა "მოვკვდები"-ში ზედმეტი ვ გაგეპარა პირველ მარცვალში.. ჯერ კიდევ მესმის შენი უსიტყვოდაც ხო ხედავ ;) )

(კინაღამ დამავიწყდა, წყენა ნომერი 9 და 10...)

[0:51:40]*********: eeeeeeee
[0:51:43] **********: debilo

იპოვა გამოსავალი უცბათ!..... (წყენა ნომერი 11)

ხოდა დავიხარე ზემოთხსენებული ნიღბის ასაღებად და.....

გაფერმკრთალდა უცებ შენი სახელიც :) (წყენა ნომერი 12)

1. ძალიან მეძინება და დავიძინებ ხო?
2. გულში არ ჩაიდო, გეხუმრე, ძილინებისა :*
3. არ გეძინება? მე ძაან...
4. (უბრალოდმთქნარებისსმაილიკი)
5. წავედი ეხლა მეეე. ძილინებისაააააა :*
6. და კიდე 10000 სხვადასხვა მსგავსი შინაარსის ფრაზა

ყველა ამათ მაგივრად აბა რა არის თუ გამოიცნობთ? "ჩეემი ფეხები" მართალია!!! (წყენა 13, თუ 13000 არ ვიცი...)

ძალიან კარგად იცი რო მეწყინა, იმასაც ხვდებოდი რო მწყინდა რო მეუბნებოდი,
სანამ მეტყოდი მაშინვე იცოდი რო მეწყინებოდა მარა მაინც მითხარი...
იმიტო რო გკიდია მეწყინებოდა თუ არა, სულ ერთია შენთვის, დაჟე რაღაც მომენტში გსიამოვნებს კიდევაც..... შენ თუ გსიამოვნებს მაწყენინე, არაა პრობლემა.... არა პრობლემა როგორ არაა, მარა არაუშავს, აქამდე მშვენივრად მუშაობდა ღიმილის და "ვითომდავიკიდეს, გავატარეს" ნიღაბი, ეხლაც დამეხმარება გადასარევად...  

FუF, ესეც შენი სახლში მივალ თუ არა ეგრევე დავიძინებ!!!! სულ რაღაც 12 საათი გადავაცილე გეგმას!

1 comment:

Anonymous said...

agprtovanebuli var sheni epiteturi emociata gamomxatvelobit :)